Különleges útinapló – 2. rész

Bármilyen utazást tervezünk, fontos mit és hogyan pakolunk. Ezt észben is tartottam, próbáltam nagyon optimálisan összepakolni. Plusz csomag lehetőséget nem választottam a repülőn, elsősorban a költség miatt, másod sorban pedig azért, mert sokat kellett átszállnom és persze, ha már egyszer Londonban vagyok, akkor minél többet akartam látni, így nem akartam órákon át cipelni a bőröndöt. Szóval bepakoltam. Hátizsákba befért a laptop, töltővel, futócipő (egyetlen métert sem futottam), sportmelltartó (nem kellett), egy csinos cipő (elő sem vettem), egy melltartó (kényelmetlen volt, ezért nem is viseltem), néhány ujjatlan felső, két szoknya, egy hosszú ujjú sport felső (minden nap használtam), egy sport térdnadrág (aláöltözet volt a szoknyákhoz), egy pár zokni, néhány bugyi, két nyári egész ruha, egy hosszú nadrág, 2 rövid nadrág, fürdőruha, törölköző, fogkefe, fogkrém, szappan, sampon, arckrém. Az időjárásról tájékozódást úgy hoztam össze, hogy láttam a Londonban élő unokatestvérek fényképeit, akik épp medencéztek, és ugye itthon is 30 fok fölött volt, tehát feltételeztem kánikula fogad engem is.

Mielőtt elindultunk, még kaptam egy jó tanácsot, a repülőn lehet hideg lesz, vigyél pulcsit. Így volt pulcsim.

Mikor leszálltam a repülőről, meglepődtem, volt vagy 16 fok. Gondoltam, alapból nem vagyok fázós, nem lesz gond. (most már tudom, de, fázós vagyok). Aztán napközben Londonban kisütött a nap, lekerült az egyetlen kardigánom is.

Délután elindultam a sziget felé. Kompról este szálltam le, ahol esett, fújt és nagyon hideg volt. Szerintetek volt nálam esernyő, esőkabát? Természetesen nem. Biztos hiányoztam földrajz órán mikor az éghajlatokról tanultunk.🌧

Másnap reggel az idő hasonlóan csodás volt, ezért kaptam kölcsön egy férfi esőkabátot. Ez hozzám nőtt az elkövetkezendő napokban. Mire beszereztem néhány melegebb ruhát a Charity Shopokban (turkálószerű), addigra oda is megérkezett a jó idő. 😊 Volt olyan nap, hogy a tanárom bekapcsolta a fűtést, szóval a fürdőruha majdnem be tudta tölteni, amire hivatott. 😝👕

Ha már az öltözködés, tettem néhány megállapítás az angolokról.

➡Borzasztó igénytelenül, előnytelenül öltözködnek.
➡Nagyon kevés csinos férfit vagy nőt láttam.
➡Nincs egy maximum súlyhatár, aminél már nem vesznek fel popóvillantó nadrágot.
➡Az átlag minimum egy vagy két számmal kisebb szandált hord. 🌞
➡Nem bírják a meleget. Amikor rendesen kisütött a nap, mindenki az időjárásra panaszkodott (buszon, buszmegállóban, étteremben) és annyi pecsenyére sült embert nem láttam egy helyen, mint ott néhány nap alatt. ➡Az ott töltött két hét alatt nem láttam olyan pasit, akin rajta felejtettem volna a szemem. 💫

Amit tanultam magamról, a dolgokról:
➡képes vagyok eszement, alapból vállalhatatlan öltözékekben kimenni az utcára (szerintem senkit sem érdekelt)
➡egy ruhát többször is fel lehet venni
➡4 bugyi elég, mert két nap alatt megszárad, ha kézzel kimosom
➡az esőkabát nagyon hasznos ruhadarab
➡futócipő is nagyon hasznos, de napok alatt szárad meg, ha belemegyek vele a tengerbe.
👄Használj rúzst, mindegy hány éves vagy, mindegy hová mész, mindegy mit viselsz. Sokat dob a megjelenéseden.
✍🏻Minden önbizalomhiányos nőnek receptre kellene felírni néhány hét angliai időtöltést, garantáltam rájönne, hogy a magyar nők kivétel nélkül szépek. (csak legyen nálunk normális ruha, mert különben eltereli a figyelmet… 😃)